Follow blog ini

Sunday, September 29, 2013

Azman yang dakwa ditendang bini Mat Yo dapat hadiah mercedes sport

ko ingat kete cooper ko tu cangih? mai la tengok kete yang aku naik ni... wakaka. cooper ko tu boleh beli tiga la.... sebijik kete ni sama dengan 4 bijik kete ko, ko tau tak??? Begitulah agaknya kata hati Bro Azman... 

Glamor sekarang beb.... Itulah rezeki orang. Walau pun bukan rezeki berbentuk kewangan dan harta benda namun pelbagai rezeki datang bergolek kepada Encik Azman yang diherdik isteri seorang pemain bola sepak popular tanah air.

Rezekinya yang pertama adalah dikunjungi ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Binti Anwar semalam. Selepas itu beliau dikunjung seorang pemain bolasepak sensasi negara yang kini bermain untuk pasukan tentera, Hairudin Omar bersama-sama sebahagian pemain ATM.

Dan terkini beliau diberi peluang bergambar di dalam sebuah kereta sport canggih milik seorang pemuda melayu yang turut mengabadikan gambar bersama beliau. Sebuah blog mendakwa pemuda tersebut adalah seorang ushawan yang menghadiahkan kereta tersebut kepada Bro Azman. Tetapi maklumat tersebut amat diragui.

Dapat bergambar dalam kereta itu pun rezeki juga.. Orang lain  tak pernah rasa naik kereta secanggih itu. sebab tak ada rezeki ke situ.

Sabar pokcik ya! Ada rezeki menang saman nanti merasa la pegang duit banyak ... In Shaa Allah..


YB paling jelita datang beri sokongan.. 
 lawa...tak?

Selalunya bintang sukan dikejar peminat tetapi dalam kes Pakcik, Hai O sudi datang lawat pakcik
Team ATM.. sokongan padu untuk pakcik. Cukup sifat.. orang putih ada, orang hitam ada orang sawo mateng pun ada... wakaka

Bat man pun tau hormat orang tua... kihkihkih. Tunduk jer bila kena 'sound'


lakonan semula aksi pertengkaran popular tersebut... lawak siot!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...