Follow blog ini

Thursday, March 20, 2014

Email Risikan USA Yang Digodam Dedah Kehilangan MH 370 Adalah Kerja Amerika

AWACS Kapal yang dipercayai telah digunakan untuk merampas MH 370


Berita di bawah ini jika benar adalah suatu yang menyakitkan hati.

Sumber emel perisikan Amerika Syarikat yang telah digodam menunjukkan bahawa Amerika Syarikat secara aktif terlibat dalam merancang serangan terorisma keatas fasiliti ketenteraan di Ukraine untuk mengkambing hitamkan Rusia dengan menggunakan pesawat komersil yang telah dirampas dan kemudiannya diubahsuai menjadi pesawat "peluru berpandu".

Oleh yang demikian nampaknya, pihak Amerika Syarikat sedang menggunakan senjata "serampang dua mata" di mana ia dapat melaksanakan bukan dua, malah tiga agenda serentak

1. Menghuru harakan keadaan yang tegang di Ukraine dengan Rusia

2. Mencipta hura-hara di Malaysia di atas nama "Peperangan keatas Terorisma" yang kononnya melibatkan teroris Al Qaeda.

3. Mengeruhkan hubungan 2 hala antara Malaysia dengan China

Namun pada masa yang sama, keselamatan penumpang dan krew pesawat tidaklah boleh dipastikan. Mungkin ia digunakan sebagai tebusan keatas Kerajaan Malaysia.

Sekarang tiada siapa boleh mempertikaikan dakwaan-dakwaan akan wujudnya konspirasi besar-besaran yang dirancang oleh pihak Amerika Syarikat dan sekutu-sekutu baratnya, khususnya keatas Malaysia.

Setakat ini belum ada masa lagi untuk menterjemahkan kandungan asal naratif emel tersebut. Kalau ada di antara saudara-saudari sekelian yang boleh membantu melengkapkan, bantuan anda sangatlah dihargai.


http://www.veteranstoday.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...